Przejdź do treści

Dostawa i zwroty

Jak długo potrwa dostawa mojego zamówienia?

Należy pamiętać, że niektóre produkty są wysyłane bezpośrednio z UE i Wielkiej Brytanii, co oznacza, że ​​czas wysyłki krajowej tych produktów wynosi zwykle od 2 do 8 dni roboczych. Te czasy wysyłki są ogłaszane podczas realizacji transakcji w sekcji „Wysyłka”.

Kraj/region & Szacowany czas wysyłki

Europa: 7-15 dni roboczych
USA: 4-15 dni roboczych
Wielka Brytania: 5-10 dni roboczych
Kanada: 5-15 dni roboczych
Australia: 10-20 dni roboczych
Nowa Zelandia: 10-20 dni roboczych

Pamiętaj, że czas dostawy może się różnić w zależności od ograniczeń niestandardowych kraju docelowego. W przypadku niektórych krajów czas dostawy może być dłuższy niż nasze standardowe ramy czasowe dostawy.

Czasy wysyłki są tylko szacunkowe i niestety nie mogą być gwarantowane. 

Twoje zamówienie może zostać dostarczone przez lokalny urząd pocztowy lub lokalnego kuriera. W zależności od regionu, większość zamówień zostanie dostarczona przez lokalną pocztę, więc paczka zostanie odebrana zwykłą pocztą. Jeśli nie ma Cię w domu podczas dostawy, poczta może zostawić awizo z informacją, jak i gdzie można odebrać przesyłkę.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po otrzymaniu potwierdzenia odczekaj do 2-4 dni na aktywację informacji o śledzeniu. Postęp realizacji zamówienia możesz sprawdzić, klikając numer śledzenia na stronie potwierdzenia zamówienia.

Zwroty

Polityka zwrotów

-----

Zwroty
Nasza polisa trwa 14 dni. Jeśli minęło 14 dni od otrzymania zakupu, niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany iw takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie podlegają zwrotowi.

Nie przyjmujemy również produktów, które są artykułami intymnymi lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi lub łatwopalnymi płynami lub gazami.

Wyjątki: zwroty produktów intymnych lub higienicznych mogą być przyjmowane tylko wtedy, gdy są zapieczętowane i nieużywane. Przykładami tego typu produktów są bezprzewodowe wkładki douszne, słuchawki, urządzenia do noszenia i niektóre rodzaje odzieży.

Dodatkowe elementy bezzwrotne:
Karty podarunkowe
Oprogramowanie do pobrania
Niektóre artykuły dotyczące zdrowia i higieny osobistej

Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Prosimy nie odsyłać zakupu do producenta.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty (jeśli dotyczy)
Książka z widocznymi śladami użytkowania
Dysk CD, DVD, taśma VHS, oprogramowanie, gra wideo, kaseta magnetofonowa lub płyta winylowa, która została otwarta
Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn nie wynikających z naszego błędu
Każdy przedmiot, który został zwrócony po upływie 14 dni od daty dostawy

Zwroty kosztów (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.

Opóźnione lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, może minąć trochę czasu, zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany, często mija trochę czasu.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem sales@shopsta.com.

Przedmioty sprzedaży (jeśli dotyczy)
Zwroty mogą dotyczyć tylko artykułów o normalnej cenie, niestety nie można zwrócić produktów z wyprzedaży.

Wymiany (jeśli dotyczy)
Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz go wymienić na ten sam przedmiot, wyślij nam wiadomość e-mail na adres sales@shopsta.com, a my zorganizujemy dla Ciebie wymianę.

Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent w momencie zakupu i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie wysłany do Ciebie bon podarunkowy.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie lub osoba, która dała prezent, wysłała zamówienie do siebie, aby przekazać je później, wyślemy zwrot pieniędzy dawcy prezentu, a on dowie się o Twoim zwrocie.

Wysyłka
Aby zwrócić produkt, skontaktuj się z naszym działem pomocy technicznej pod adresem sales@shopsta.com lub za pośrednictwem strony kontaktowej na naszej stronie internetowej.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu.

W zależności od miejsca zamieszkania, czas potrzebny na dostarczenie wymienionego produktu może się różnić.

Jeśli wysyłasz przedmiot o wartości przekraczającej 75 USD, rozważ skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

-----